3-daagse workshop 'Van eigenheid tot aanbod met impact'

Maandag 14 februari - dinsdag 15 februari - maandag 21 februari 2022

OF

Maandag 9 mei - dinsdag 10 mei- maandag 16 mei 2022

telkens van 9u30 tot 17u in St-Lodewijk Deerlijk

Workshop van idee tot aanbod met impact

Mensen kopen niet wat je maakt of doet,
mensen kopen waar jij voor staat,
wat het doet voor hen, welk gevoel het hen geeft.

Seth Godin

Dan is deze interactieve 3-daagse voor jou!
We trekken bovendien dagelijks de natuur in voor inspiratie, oefeningen en creatieve flow.

Programma

DAG 1

DAG 2

DAG 3

Praktisch

Locatie
De workshop vindt plaats in St-Lodewijk Deerlijk. De definitieve locatie zal afhangen van de grootte van de groep en zal tijdig gecommuniceerd worden.

Prijs
Deze 3-daagse workshop kost € 395. Dat is incl btw voor wie vrijgesteld is van btw en excl btw voor btw-plichtigen. 
In deze prijs zit inbegrepen:

  • slides en werkschriftje
  • gezonde lunch
  • koffie, thee en water doorlopend verkrijgbaar
  • versnaperingen tijdens de pauze

Natuur
We trekken dagelijks de natuur in voor oefeningen en inspiratie. Neem dus zeker goeie en waterbestendige schoenen, een rugzakje en een regenjas mee (voor mocht het lichtjes spetteren; bij felle regen blijven we uiteraard binnen).

Recensies

Veelgestelde vragen

Heb je nog twijfels of bedenkingen en toets je die graag even af met mij? Dat kan!

Je kan mij bellen op 0476 83 84 45. Tijdens coachingsessies en workshops staat mijn gsm af. Spreek iets in of stuur een smsje en dan bel ik terug van zodra ik kan.
Je kan mij ook altijd mailen op les@trainingshuisenvie.be.

De meest gestelde vragen heb ik al even voor jullie opgelijst hieronder.

Graag tot binnenkort!
Les

Ja, absoluut. De insteek van deze 3-daagse is dat je toewerkt naar een aanbod dat

  • vertrekt vanuit de impact die je wil maken in de maatschappij en het leven van je klanten
  • resoneert met wie je bent, waar je voor staat en waar je talenten/expertise liggen
  • aansluit op de levensthema’s van jouw doelgroep
  • afgestemd is op de energie van de seizoenen
  • een verdienmodel bevat dat rendabel is en kan zijn

Een aanbod hoeft niet per se ‘beperkt’ of heel eng gefocust te zijn om coherent te zijn.
Zolang de mensen weten waar je voor staat en waar je voor gaat, kan het werken.

Een aanbod met impact ligt in het snijpunt tussen een bijdrage aan het grotere geheel (het leven van je klanten) en de kracht van jouw eigenheid (veel ideeën hebben hoort daar zeker bij!).

Zeker niet.
Ik denk net dat het goed is om nu al stil te staan bij dit aspect van jouw zaak en het te integreren in je opstart.

Het heeft mij enkele jaren geduurd om tot dit punt te komen en sowieso ga je nog veel leren door te doen, maar met de inzichten en oefeningen in deze workshop heb je al een voorsprong.